Red smooth Live

free counter
beautiful creatures


Welcome Hi,i'm syama. This is my simple blog that i tried to make it look nice for people to see. Do follow me baby :) Thanks^^
Find me here
Facebook | Twitter
♥ Wishlist ♥

Blackberry Phone
Gather Pink Stuff
Pink Instant Camera
Get Married
Renovate My Room With Pink Color
Design My TV
Bungee Jumping
Sky Diving
Riding G-Force X
Backpacking Travelling With Love
Syama ♥ Ashraf

I love you my one and only Muhammad Ashraf ♥
Eun Whan ♥ Jae Kyung

Look at those eyes that winking, I just love it when he does that. Makes me melt~ ♥
A Millionaire's First Love ♥

Wondering why I like you, I miss you. It's a disease ♥
My One & Only Pororo ♥

He's responsible for my smiles right now. all the memories I had. It's him whom I really love and wanted to spend my whole lifetime with :)


♥ Big Claps ♥

Template: Aina Syaza
Editor:Syama Hasni
Other: WeHeartIt Photobucket
Finally, I've graduated!
Assalamualaikum, Hi and Annyeonghaseyo!! My entry for today would be in two language. It would have both combination of English and Malays. Why? I'm going to share with you guys about my graduation day that has been held last Thursday, 18th October 2012. But before that, I would like to give my honor gratitude to my pretty follower which has been very loyal to me. I didn't update my blog since awhile but today, I've received some feedbacks from her :) Thank you cause always reads my blog! I totally appreciate it! ^^

Hai kawan! You make me terharu sangat-sangat tahu ^//^

Okay, back to the main story. FINALLY! I'VE GRADUATED FROM SCHOOL!!!! YEAYY MEEEEEE!!!!!! :D Nak tahu kenapa aku seronok sangat? Sebab pasni aku tak perlu pegi sekolah lagi. Tak perlu pakai uniform putih biru tu lagi dah! Dan tak perlu mengadap waktu belajar yang membosankan :D Weeee~ Alah~ Mesti ada yang nak condemn bila aku cakap macam ni kan? Aku tahu lah bila dah habis SPM nanti pun korg akan bebas dari semua ni tapi nanti korg akan ada option untuk masuk sekolah balik. Dan kemungkinan untuk korg masuk sekolah balik tu tersangat lah besar! hahahahaha *gelak syaiton nirojim* kihkih

Jujur aku cakap, majlis graduation kali ni tersangat lah AWESOME! What do I mean by that? Well~ Korg maybe tak tahu tapi aku ni jenis yang susah nak berkawan. *mesti korg ingat aku ni memilih en en en?* *angkat kening* haha Aku ni bukan jenis memilih kawan cuma aku ni lebih prefer untuk berhati-hati. Aku dah ada banyak sangat experience kawan makan kawan ni. Tikam belakang lah apa lah. Banyak sungguh drama~ Wuuu~ Boleh masuk Anugerah Skrin nih >3< Tahun 2012 has been the best year for me. Aku bahagia disisi bakal suami tersayang aka Muhammad Ashraf *sila muntah smarties skang!* hikhik Dan tak dinafikan, aku sangat gembira dengan classmates aku. Dorg sangat sporting dan best lah. Aku tak tahu nak cakap macam mana tapi dorg buat aku rasa dihargai dan diterima. *k syama, jangan nak jiwang sangat -_-* 

Majlis graduation kteorg tu agak meriah lah jugak cuma ada certain things yang kteorg tak satisfied. Antaranya, slideshow yang lower 6 buat tu. Sepatutnya penuh dengan photo kteorg tapi gambar dorg je yang banyak >_____> Macam lah dorg yang nak graduate. Lagi satu yang pasal prom king and queen tu. Supposedly, upper 6 je yang masuk and menang tapi nampak gayanya lower 6 nih memang syiok sendiri ~.~ Alahai sadisnya~~~ *menangis* wuuu~

K. Malas nak cakap banyak so aku just tunjuk je lah gambar yang aku tangkap dengan classmates aku and teachers yang mengajar aku selama kat Megat Khas nih ^.^ *drum rolls please* Atototo @^.^@

Haaaa!!!! Ni lah semua muka2 pejuang STPM 2012! Siap ada sekali dengan barisan pemimpin sekali :D 

Anak dara kelas 6 Atas 1 dengan (dari kiri ke kanan) cikgu Hishamuddin, cikgu Nasir dan cikgu Amin *suka ye kau Param diri sebelah cikgu ~.~*

Comel en aku kan kan? ^.^ Baju aku tu hubby aku yang belikan sempena aku graduate :) Heels yang aku pakai tu, hadiah dari dia masa raya haritu :3 I love you uchuk Pororo *EH! Lari topik pulak ye kau syama* haha Yang cantik gorgeous meletup sebelah aku ni Khong Siew Teng. Cantik gila kan dia nih?! Sumpah aku jealous :'(

Ainanananananaananan! Comel kan dia? :D Lagi comel daripada aku :( *takpe~ aku sedar diri weh :'(*

Tu dia! Tiga dara pingitan yang buat muka comel depan camera! Chewahhh! :D hahahaha Memperkenalkan, dari sebelah kiri Miss Universe tahun 1987 Nurul Haslinda yang comel!!! Tengah Mak Bedah yang suka perasan kiut! ^.^ hoho Dan akhir sekali, Ratu Cantik Kg Tengku Hussien, Nurul Aina! :D *sorry, lawak aku tak lawak. Eh? Kesah pulak -.-*

Tadi aku dah cakap kan yang dorg ni sporting, haaa~ korg tgk lah sendiri aksi 18+++ nih! Ish ish~ Tak patut sungguh.. Ni gabungan budak kelas 6 Atas 1 dengan 6 Atas 2 tapi tak semua ada :( Huwaaa *meroyan sekejap* hikhok

Aku letak gambar ni sebab aku rasa aku nampak sangat comel. Tu je~ *muntah hijau*

Tudia Adda~ Cantik betoi pose kau kan? :D hahahah Anak dara pingitan kelas 6A1 dengan 6A2.

Nah~~~~ Ni haa Prom Queen nyaaaa :O *sungguh tak rela* Aku nak tunjuk sebab aku tak puas hati kenapa dia menang -_____________-

Me again! HAHA I know~ I look so pretty and cute right?! Well, it's the fact guys! :D hahaha *perasannya*  *muntah sikit*

Close up gambar kteorg~~ Mesti korg nak kenal dengan dorg ni kan? Meh sini aku kasi tahu kat korg :p hihi
Yang belakang yang tak pakai tudung tu- Anjanneth, Paramjit and Siew Teng.
Yang pakai tudung- Tifa, Aina, Adda, Linda, Zila, Anna, Mitah and for sure AKU! :D Ngeehee

Tak jemu-jemu aku nak tunjuk kat korg kawan2 aku~ Sebenarnya aku seronok sangat tak terhingga! *eh! Apa jenis bahasa kau guna ni syama oii*
Once again- Zila, BUDAK PALING COMEL KAT DUNIA NIH, Aina, Tifa, Siew Teng and Anjanneth.

Astaghfirullahhalazim!! Cantik dan comelnya anugerah dan kurniaan Allah S.W.T nih! @^3^@ Aku bukan nak riak cuma kadang2 kita kena bersyukur dengan pemberian yang telah diberi kepada kita :) *tazkirah pagi nampak?* *angkat kening Ziana Zain* hahaha!

Kasi pose maut sikit untuk followers aku :D Bukan selalu kome dapat peluang macam ni kan? hihi Alasan semata-mata *gambar ini tiada kaitan sama ada dengan yang dah mati ataupun yang masih hidup* Apalah yang aku merepek ni kan? ~.~ Aigooo~~

Walaupun aku tak puas hati tapi aku suka bila dia nih yang jadi Prom King! :D hahaha Handsome kan? Ni junior aku, Jun Kit. Dia segan gila masa dia dapat tahu dia dapat jadi Prom King~ 

Ni lah warga kelas 6 Atas 1. Gambar ni tak lengkap sebab ada yang takde dalam gambar :'( Sedihnyaaa~
Belakang- Stanley, Zaquan, Tifa, Ridwan and Gregory.
Depan- Sheryl, Adrina, AKU, Anjanneth, Zila, Siew Teng, Linda, Param, Masitah, Anna, Aina, Subashini and lastly Raji :)

Aina shoot gambar ni dari meja seberang. Dia dengan Linda tak dapat nak join kat table kteorg sebab dah tak cukup tempat. Dia join budak 6A2. Jenuh oii aku nak pusing kepala mengadap camera dia ni.

Ikhlas je senyuman kteorg kan kan? Itu bermakna kteorg enjoy sangat2 dengan majlis kali ni :3 hewhew

Haaa~ Ni complete gambar kelas kami dengan tenaga pengajar sekali. Cikgu, terima kasih kerana sudi menyumbangkan tenaga cikgu dan berkongsi ilmu cikgu dengan kami. Usaha cikgu takkan kami sia-siakan dan kami akan buktikan dengan keputusan yang sangat cemerlang! 6A1 hwaiting!!!!! :D

As a conclusion, our graduation ended. We were all enjoying ourselves at the event. I'm happy, we're happy, happy ending! :D Oppps! Lupa pulak nak bagitahu, masa kat majlis ni cikgu ada upah photographer untuk shoot moment terindah kteorg. Tanpa aku sedari, semua photographer tu kenal aku :O Sungguh aku tak sangka dorg kenal aku~ No wonder lah masa aku masuk kat GrandBall Room tu, dorg bagi pandangan yang luar biasa kat aku. Before dorg balik, salah satu photographer tu approach aku and tanya aku betul ke aku ni siapa yang dia ingat. Aku kata betul lah. Kteorg dari family IPT ( Ipoh Photographer & Talent ) Pastu, dia kenalkan diri dia sebab kteorg tak pnah jumpa cuma dia banyak tgk gambar aku kat page IPT. Photographer yang ada time tu ialah Hisham Din, Azizul Rahim and Azura Frsh Orn. Yang lain tu aku tak kenal and dorg tak introduce diri kat aku pun. Abg Hisham Din ada bagi kad dia kat aku tapi macam biasa, aku tak ingat aku letak kat mana :D hahaha
So, berakhirlah majlis kami. Semoga persahabatan yang telah terjalin antara kita semua akan kekal sehingga ke akhir hayat. Aku takkan lupakan korg. You guys are ONE in a million. I love you all my sweethearts! The End.<3



Older Post | Newer Post