Red smooth Live

free counter
beautiful creatures


Welcome Hi,i'm syama. This is my simple blog that i tried to make it look nice for people to see. Do follow me baby :) Thanks^^
Find me here
Facebook | Twitter
♥ Wishlist ♥

Blackberry Phone
Gather Pink Stuff
Pink Instant Camera
Get Married
Renovate My Room With Pink Color
Design My TV
Bungee Jumping
Sky Diving
Riding G-Force X
Backpacking Travelling With Love
Syama ♥ Ashraf

I love you my one and only Muhammad Ashraf ♥
Eun Whan ♥ Jae Kyung

Look at those eyes that winking, I just love it when he does that. Makes me melt~ ♥
A Millionaire's First Love ♥

Wondering why I like you, I miss you. It's a disease ♥
My One & Only Pororo ♥

He's responsible for my smiles right now. all the memories I had. It's him whom I really love and wanted to spend my whole lifetime with :)


♥ Big Claps ♥

Template: Aina Syaza
Editor:Syama Hasni
Other: WeHeartIt Photobucket
Oh Cinta!
Cinta. Apakah itu cinta? Benarkah ianya buta? Atau sekadar digembar-gemburkan oleh sekeliling. Ramai yang bercinta tetapi berapa ramai yang betul-betul memahami cinta? Pada diri saya, definisi cinta bermaksud menyayangi dan disayangi. Sebuah ikatan yang memerlukan komitmen daripada kedua belah pihak. Cinta sejati datangnya dari hati yang murni serta tulus mencintai. Masih ramai yang tercari-cari cinta sejati untuk hadir dalam diri namun segelintir sahaja yang menemui. Pernah saya terbaca sebuah novel yang menggap cionta seumpama sebiji bawang. Jika kita ingin memahami cinta, kita harus kupas lapisan demi lapisan untuk mengetahuinya namun hasilnya hanyalah air mata. Logik disebalik kata-kata ini? Hanya anda yang mampu menafsirnya. 
Pernah tak jantung anda berdegup kencang apabila pandangan mata bertaut dengan si dia? Pernah anda rasakan diri anda seperti dimandikan sebaldi ais kemudian dijirus dengan air suam yang menyebabkan diri anda seram sejuk semata-mata terpandang akan si dia? Pernah anda rasai seperti terkena renjatan elektrik apabila bersentuhan ddengan si dia? Itulah yang saya alami apabila bersama dengan si dia. Muhd
Ashraf Bin Anuar. Mengenali si dia bukan lah satu permintaan. Ianya hanyalah sebuah kebetulan yang saya anggap pelik dan berbeza. Teramat berbeza. Bukannya saya tidak pernah bercinta namun kali ini ianya amat berbeza. Tidak tahu bagaimana untuk saya gambarkan. Orangnya cukup bersederhana dengan caranya tersendiri. Namun, yang menarik diri saya untuk terus mengenali si dia adalah sifat tanggungjawab serta keinginan dirinya untuk memajukan diri. Betapa besar nilai sebuah ilmu dimatanya. Ciri-ciri seperti ini yang saya tercari-cari selama ini.. Oleh itu, tidak salahkan jika saya rela menerima si dia sebagai peneman di sisi. Mana mungkin saya melepaskan insan sebegini pergi jauh dari sisi.Telah saya berjanji untuk setia pada dirinya. Tidak sekalipun terdetik di hati ini untuk pergi jauh meninggalkan dirinya. YA ALLAH YA TUHANKU, moga KAU berkati hubungan ini serta redhai hubungan ini dengan hidayah dan rahmat dari-Mu. Amin.
Susah untuk saya gambarkan betapa pentingnya lelaki bernama Muhd Ashraf ini kepada diri saya. Mungkin saya dikatakan gila bayang namun hati saya sudah benar-benar tertaut pada si dia. Karisma serta sikap berdikari yang ditunjukkan oleh dirinya yang menarik perhatian saya untuk terus mandalami isi hatinya. Tidak disangka disebalik keyakinan serta pembawaan diri yang menarik di luar, tersimpan seorang lelaki yang penyayang dan prihatin. Subhanallah! Hanya tuhan yang tahu betapa prihatin dirinya kepada diri saya. Betapa diri ini dihargai dan dijaga rapi.

Kepada insan yang bernama Muhd Ashraf, ketahuilah diri ini amat menyayangi dan mencintai dirimu. Aku ikhlas menerima kelebihan serta kelemahan dirimu. Terima kasih kerana sudi hadir dalam hidupku dan menyayangi diriku. Tidak terucap rasa terima kasih. Moga hubungan ini terus kekal dan berpanjangan seperti yang kita impikan. Moga-moga apa yang diangankan menjadi kenyataan. Amin

Yours truly,
syama hasni.


Older Post | Newer Post