Red smooth Live

free counter
beautiful creatures


Welcome Hi,i'm syama. This is my simple blog that i tried to make it look nice for people to see. Do follow me baby :) Thanks^^
Find me here
Facebook | Twitter
♥ Wishlist ♥

Blackberry Phone
Gather Pink Stuff
Pink Instant Camera
Get Married
Renovate My Room With Pink Color
Design My TV
Bungee Jumping
Sky Diving
Riding G-Force X
Backpacking Travelling With Love
Syama ♥ Ashraf

I love you my one and only Muhammad Ashraf ♥
Eun Whan ♥ Jae Kyung

Look at those eyes that winking, I just love it when he does that. Makes me melt~ ♥
A Millionaire's First Love ♥

Wondering why I like you, I miss you. It's a disease ♥
My One & Only Pororo ♥

He's responsible for my smiles right now. all the memories I had. It's him whom I really love and wanted to spend my whole lifetime with :)


♥ Big Claps ♥

Template: Aina Syaza
Editor:Syama Hasni
Other: WeHeartIt Photobucket
Berjauhan
Hello to my dearest bloggers :) Entri kali ni, saya gunakan bahasa malaysia supaya apa yang saya sampaikan dapat korang semua faham. Entri kali ni tak seromantik dan sejiwang entri yang lepas-lepas. Kali ni saya betul-betul rasa kami terpisah jauh. Kenapa semakin hari semakin besar dugaan yang kami alami? :'( Tak dpt saya nafikan ketika menaip entri kali ni, air mata saya jatuh berguguran tanpa henti menyembah bumi. Hanya Tuhan saja yang tahu betapa peritnya hati saya ntok melepaskan dia pergi.

Perpisahan kali ni hanya lah sementara kerana dia perlu menjalani kursus di Bangi. Hal itu tidak begitu merunsingkan diri saya. Yang menggangu emosi saya adalah tempoh kursus itu berlangsung. SEBULAN TAHU TAK! Lama sangat-sangat :( Dan selama sebulan itulah kami tidak dapat berjumpa kerana jadual kursusnya yang sangat padat. Apa yang harus saya lakukan bila saya rindukan dia? Apa yang harus saya lakukan jika saya ingin bertemu dia? Apa yang harus saya lakukan bila saya perlukan dia? Apa yang harus saya lakukan? Mungkin korang semua tak faham apa yang saya alami dan segelintir pasti menggangap saya ni terlalu obses dengan teman lelaki saya. Takpe, saya tak kesah kerana saya lebih mengetahui tentang diri saya sendiri. 

Saya cukup terkilan apabila apa yang telah kami rancangkan selama seminggu yang lepas tidak menjadi gara-gara kursus tersebut. Sepatutnya dia bertolak ke Bangi pada 8 Jan 2012 tapi lain yang jadi. Dia terpaksa bertolak pada 7 Jan 2012. Hmm :( Namun, saya masih bersyukur kerana masih dapat meluangkan masa bersama dia sebelum dia berangkat pergi :)

Semalam, lebih kurang dalam pukul 6.30 dia datang rumah dan kitaorang sembang2 kejap kat depan rumah. Lepas tu saya mengadu kelaparan kerana sudah 2 hari tak makan sebab takde selera. Dia suruh saya pegi tukar baju then ikut dia pegi makan dekat Silibin Corner. Saya tak nak sebab saya takut nanti termuntah balik makanan tu. So, kitaorang just ronda2 dengan motor baru dia tu. ( okay, sumpah lawa! Jealous! =-=' Saya yang pilih okay :D) Saya minta dia berhenti depan kedai rajan kejap dengan alasan nak amek folio konon tapi saya tipu je :P Saya masuk kedai cermin mata yang ada depan kedai rajan tu, tanya something kat akak tu then keluar pastu rampas cermin mata dia untuk dibaiki. HAHAHA Well, cermin mata dia tu dah teruk sangat keadaannya. Benda yang ada kat tengah2cermin mata tu dah tercabut. Tinggal besi je. Seksa je saya tengok sebab sampai lebam tulang hidung dia :( Pastu kitaorang jalan2 kat manjoi, dast, meru height danlast skali jati. Waktu nak hantar saya balik, dia bawak motor tu perlahan sangat2. Sumpah sebak sangat2 time tu. Saya tak leh nak tahan dah, saya terus tekap muka saya kat belakang badan dia supaya tak menangis.

Sayang, awak tahu kan yang saya sayangkan awak sangat-sangat dan saya tahu awak pun sayangkan saya. Saya akan sentiasa tunggu awak balik. Saya percayakan awak dan saya tahu awak takkan permainkan kepercayaan yang telah saya berikan. Saya akan sentiasa doakan kesejahteraan awak kat sana dan saya doakan yang terbaik untuk awak. Saya tahu perpisahan kali ni hanya bersifat sementara dan demi masa depan kita jugak. Saya redha dan saya akan cuba bersabar :) Awak jaga diri elok-elok ea kat sana. Jaga kesihatan awak. Saya tak suka tengok awak sakit sayang :(

Muhd Ashraf Bin Anuar, awak adalah cinta terakhir saya dan saya yakin awak adalah yang terbaik untuk saya. Terima kasih kerana telah hadir dalam hidup saya. I Love You So Much And I Miss You So Much <3


Older Post | Newer Post